Blogeri i webmajstori, stavite najnovije vijesti na vaš sajt!
   Vrijeme  |  Putevi |  Kursna |  Program |  TV  |  Radio  |  Imenik  |  Mape  |  Kino |  Rezultati |  Loto |  Igrice |  Kuponi |  Wallpaperi |  Horoskop |  Blog |  Forum |  Haški sud

U Hitnoj sve više pacijenata zbog kolapsa od vrućina

Vreli ljetni dani te visoke temperature svakodnevna su slika Sarajeva u prvoj polovini ovog mjeseca. Temperature ne spadaju ispod 30 stepeni, dok dežurne


Preporuke stanovništvu o zaštiti zdravlja za vrijeme visokih temperatura zraka

Zavod za javno zdravstvo Federacije BiH uputio je preporuke građanima, posebno hroničnim bolesnicima, o mjerama zaštite od mogućih posljedica


Španija: Izvedena prva transplantacija obje noge u svijetu

Španski hirurzi, prvi u svijetu, izveli su transplantaciju obje noge na pacijentu koji je izgubio donje ekstremitete u nesreći, saopćila je u ponedjeljak


Apel građanima: Strogo zabranjeno kupanje u rijekama

Zbog svakodnevnog izlijevanja kanalizacije u rijeke, bacanja smeća uz vodotoke i nepostojanja kanalizacione mreže u prigradskim naseljima


Sredovječne žene sklone alkoholu više nego ikad

Žene u 40-im i 50-im godinama piju daleko više nego ikad, a od životnih briga svakodnevno bježe uz čašu vina. Časopis Woman & Home napravio je ispitivanje među Britankama i došao do zabrinjavajućih rezultata. Ne samo da žene u najboljim godinama piju više od ranijih generacija, već im sve češće nije potrebno čak ni društvo za čašicu vina.


Estrogen i testosteron: Kad ženski hormoni čine muškarce bolesnima

Vjerovali ili ne, žensko tijelo ovisi o testosteronu, a muškarci teško mogu živjeti bez estrogena. Međutim, kada stvari ispadnu iz ravnoteže, zdravstvene posljedice mogu biti ozbiljne. Ako ste muškarac srednjih godina kome se proširio struk, nivo holesterola približila se opasnoj granici, a mišići vam više nisu tako čvrsti, možda mislite da je problem u tome što ne vježbate dovoljno.


Oči čuvaju i špinat, paradajz i brokula

Mrkva, bogata beta karotenom, nije jedino povrće dobro za vid, najnovije je otkriće njemačkih stručnjaka za nutricionizam. Špinat, paradajz, brokula i mango također sadrže beta karoten koji tijelo pretvara u vitamin A.


Novi antibiotici protiv rezistentnih bakterija

Istraživači na muenchenskom tehničkom sveučilištu kažu da su dobili novi uvid u metaboličke procese koji se javljaju kod mnogih agresivnih patogenih mikroorganizama koji uzrokuju primjerice tuberkulozu ili malariju. Ta nova saznanja mogla bi otvoriti put novoj klasi antibiotika.


Dekodiran genom virusa HIV!

Naučnici su objavili da su dekodirali kompletan genetski sastav virusa HIV-1, koji je glavni uzročnik side kod ljudi. Istraživači se nadaju da će ovo otvoriti put boljem razumijevanju načina na koji virus djeluje i potencijalno ubrzati razvoj lijekova, prenosi BBC.


Samo jedan džoint može uništiti mentalno zdravlje

Kanabis uzrokuje mentalne bolesti, a kod onih koji ga često konzumiraju zna izazvati šizofreniju, napominju naučnici.


Svaki deseti čovjek pije više alkohola

Otkazi su deprimirajuće djelovali na ljude, a oni ne vide izlaz iz situacije, pa posežu za alkoholom. Iako misle da sebi na taj način barem malo olakšavaju stres, činjenica je da alkohol donosi samo još veće probleme.


Problem zaista treba prespavati pa ga riješiti

Spavanje poboljšava kreativnost i omoguće jasnije razmišljanje. Problem se tokom sna procesuira, a nakon buđenja čovjek dolazi do kvalitetnog rješenja.
Vjerovatno ste više puta u životu čuli da problem koji ne možete riješiti treba prespavati.


Smeđi šećer nije zdraviji od bijelog

Smeđi šećer sadrži gotovo jednake sastojke kao i bijeli šećer, pa je zabluda da je zdraviji. Svake godine čovjek prosječno pojede tridesetak kilograma šećera, što znači da prosječna osoba tokom života pojede gotovo dvije tone šećera. Ova informacija djeluje zastrašujuće, a sasvim sigurne mnoge od vas će navesti i da dobro razmislite prije nego pojedete još jednu čokoladicu.


Vježbanje nakon 30. godine sprečava rak dojke

Naučnici su dokazali da je uloga vježbanja nakon 30. godine života vrlo važna. Žene koje to čine barem 60 minuta sedmično smanjuju sebi šanse za obolijevanje od raka dojke.


Čaša nemasnog mlijeka snižava krvni pritisak

Ljudi srednje dobi koji redovno konzumiraju zdrave mliječne proizvode poput nemasnog mlijeka rjeđe imaju problema sa visokim krvnim pritiskom. Mliječni proizvodi sadržavaju minerale koji imaju važnu ulogu u kontroli krvnoga pritiska.


Syndicate content
   iz sporta
   iz showbiza
   ekonomija BiH